molot navrud - mistablog 2.0

Elmondom, mi van.
Zene, film, média, politika.
Ilyesminden.

Legutóbbi kommentek

Régi blog

A Közveszélyes Munkakerülő

2007.07.06. 12:20 mista

Van egy felsorolás valahol a blog.hu (egész pontosan az Inda) gépházblogján azokról a blogokról, amiket az Index szerzői írnak. Ezek között van a KMK is, azaz a Közveszélyes Munkakerülő, ahol munkaidő aktív elkúrására szánt flashjátékokat gyűjtenek. Pár nappal ezelőtt találkoztam először ezzel a bloggal, gondolom, például azért nincs az Index címlapján állandó elérés hozzá, mert nem frissül túl nagy tempóban és amúgy is egy rakás ilyen gyűjtőoldal van. De lehet, hogy rosszul gondolom. Mindenesetre nem rossz blog, néha érdemes ránézni, lehet rajta találni sok vicces és kellemes szórakozást nyújtó játékot, meg olyat is, ami annyira geci nehéz, vagy annyira borzalmas hülyeség, hogy éppen ezért nem lehet megállni röhögés nélkül.

Gondoltam szólok. Vagy rajtam kívül ezt a blogot már mindenki ismeri ezer éve?

UPDATE: Ez vicc, bazmeg :D Megírtam ezt a posztot, élesítettem, aztán megnéztem az Index címlapját, és erre mit látok? A KMK legutóbbi gyűjtése a címlapon. Széééép. (12:35)

Szólj hozzá!

Címkék: játék

A bejegyzés trackback címe:

https://mista.blog.hu/api/trackback/id/tr29112821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása