molot navrud - mistablog 2.0

Elmondom, mi van.
Zene, film, média, politika.
Ilyesminden.

Legutóbbi kommentek

Régi blog

California Über Alles

2007.09.07. 14:30 mista

Annak örömére, hogy vége a nyárnak és mostantól - terveim szerint - megint sűrűbben lesznek itt posztok, szép tartalmasak, és nem csak videók linkelgetése, jöjjön ismét egy videó.

Elég furcsán állok mostanában a Tankcsapdával. Suhanc koromban nagy kedvencek voltak, aztán később már kevésbé, az elmúlt években pedig eljutottam a jól ismert szintre: régen jók voltak, most meg már szarok, tiniknek szóló szövegek és slágergyártás - gondoltam. Néha egy-egy szövegfoszlány - olyan, mint nemrég az, hogy "leszarom a szobámat, nem csinálok rendet" - azt hittem, engem igazolt és ezért aztán nem is foglalkoztam velük szinte semennyire éveken át. Akadtak persze ismertebbé vált számok, amik egész jók voltak, de egyik sem érte el, hogy azt gondoljam, újra figyelni kéne rájuk jobban. Aztán most gyors egymásutánban több pozitív csalódás is ért. (Az ultrák kedvéért: a fent említettek miatt nyilván le vagyok maradva, úgyhogy a következők miatt teljesen felesleges olyan kommenteket írni, hogy "öcsém bazmeg, ezek a zenék már ezer évesek!". Köszi.)

Szóval: először is rájöttem, hogy a Rock a nevem egy kurva jó szám, olyan, amilyennek lennie kell, tökös és lendületes, még akár ugrálni sem szégyellnék rá, pedig azt ritkán szoktam. A másik a pár héttel ezelőtti szegedi koncert, amiről bővebben itt.

Most pedig a legutóbbi ez a szám, a tovább gomb után, amire azóta kíváncsi vagyok - naná, hogy a címe miatt -, amióta először olvastam a legutóbbi album tracklistáját. Hát most jutottam odáig, hogy halljam is, meg lássam.


Na ugye, hogy fasza?

Különösebben még nem sikerült rájönnöm, hogy a cím csupán tiszteletadás-e, vagy van esetleg valami mélyebb összefüggés, és én is észrevettem, hogy az egész klip egy kurva nagy Soproni reklám, de van abban valami vicces, és szerintem szándékos irónia, hogy a marha nagy amerikai feeling kellős közepén bevillan a magyar sör címkéje, úgyhogy semmi probléma. A teljes legutóbbi albumot amúgy még nem hallottam, úgyhogy fogalmam sincs, hogy mindez a sok marhaság, amit itt összehordtam csupán sok szar között kallódó pár jó szám és egy fasza koncert eredménye, vagy tényleg jobban tenném, ha újra elkezdeném rendesen hallgatni és figyelni Lukácsékat.

Majd ha rájöttem szólók. Addig ennyi.

1 komment

Címkék: zene videó szin nahát

A bejegyzés trackback címe:

https://mista.blog.hu/api/trackback/id/tr93159597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása