molot navrud - mistablog 2.0

Elmondom, mi van.
Zene, film, média, politika.
Ilyesminden.

Legutóbbi kommentek

Régi blog

Az HBO-nál elaludtak?

2008.02.11. 01:00 mista

Ha egy nagyon gyenge poént akartam volna elsütni, azt a címet is adhattam volna ennek a posztnak, hogy Ezt az HBO jól elBAFTA. Mert hát se szó, se beszéd, a díjátadó beígért közvetítése elmaradt, helyette este tíztől volt egy csomó filmajánló, meg így készült, féltizenegy körül pedig - amikor már kezdett igen idegesítő lenni a késlekedés - egész egyszerűen belekezdtek valami filmbe.

Az, hogy mindez miért történt, rejtély, talán egy technikus elaludt a pult mögött és mikor felébredt már késő volt kapcsolgatni, ám az biztos, hogy mostanában valamiért nem igazán megy az HBO-nak az ilyesmi. Nem túl rég például a kettes csatornájukon maradtak le a feliratok az Életmű-díj: Al Pacino felvételéről, bár akkor legalább leadták, amit meghirdettek. Azért a nem is olyan alacsony előfizetői díjért cserébe illene legalább a megszokott színvonalat tartani, abba viszont eddig nem fért bele az ilyesmi. A terem búráját!

Legközelebb inkább az online közvetítést választom. Egyébként itt vannak a díjazottak. (Asszem meg kell barátkoznom ezzel a Vágy és vezekléssel, legalább annyira, hogy megnézzem, de piszkosul nehezen megy.)

2 komment

Címkék: film hbo tévé nahát

A bejegyzés trackback címe:

https://mista.blog.hu/api/trackback/id/tr19334433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tybalt 2008.02.11. 12:28:19

Pedig jó film (Atonement). Nekem másodszorra sikerült megnéznem és akkor már tetszett, azóta megnéztem mégegyszer :)

mista · http://langologitarok.blog.hu 2008.02.12. 11:15:13

eddig bárki látta az ismerősök közül mindenkinek tetszett, én viszont már akkor leírtam magamban, amikor megláttam a plakátokon, hogy "from joe wright, director of pride and prejudice", na meg mivel keira knightley játszik benne, aki engem mérhetetlenül idegesít, úgy alapjáraton.
süti beállítások módosítása