molot navrud - mistablog 2.0

Elmondom, mi van.
Zene, film, média, politika.
Ilyesminden.

Legutóbbi kommentek

Régi blog

A 21. század egyik legjobb lemeze + egy rakás bootleg

2007.06.26. 20:25 mista

Az International Pony első, 2002-ben megjelent, szerintem zseniális lemeze, valamint a Hexstatic 2003-ban limitált példányban, csak egy fesztiválra, fehércimkésen kiadott bootlegjei hallhatóak az Elektrolit műsorán, két héten keresztül hétfőtől-szombatig, egymást váltva minden este. Hétfőn a Hexstatic, kedden a Pony és így tovább.

Mindkettőt érdemes meghallgatni. A Hexstatic-bootlegek érdekesek, DJ Koze formációjának We Love Music című albuma - amit tavaly követett folytatás, és majd arról is lesz szó - pedig tényleg, komolyan mondom, a 21. század eddig kiadott lemezei közül az egyik legjobb. Aki nem ért egyet, az vessen magára.

Kicsit bővebben itt, de a lényeget elmondtam. Tessék fülelni a lemezeket, meg amúgy is, úgy általában az Elektrolitot, itt.

7 komment

Címkék: zene rádió elektrolit

A bejegyzés trackback címe:

https://mista.blog.hu/api/trackback/id/tr69106553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VV · http://balaban.blog.hu/ 2007.06.28. 14:53:14

"komolyan mondom, a 21. század eddig kiadott lemezei közül az egyik legjobb"

Látom átvetted a radikális stílusomat, nem baj, csináld csak nyugodtan, főleg ha még nagyjából egyet is értek vele.

HorgasPéterklón 2007.06.29. 12:37:48

"..komolyan mondom, a 21. század eddig kiadott lemezei közül az egyik legjobb."
Mi az, hogy a legjobb? Mi alapján a legjobb? Miért ne lenne az? És ha én azt mondom, hogy nem a legjobb? Akkor mivan?

mista · http://langologitarok.blog.hu 2007.06.29. 13:39:07

VV: én már akkor ultraradikális voltam, amikor te még csak a gépelést tanultad :P azt meg, hogy igazat adsz a lemez ügyében, nem csodálom, de hát ezt már megbeszéltük.

HorgasPéterklón: kérdésenként válaszolnék.

"Mi az, hogy a legjobb?" - nem a legjobb, hanem az _egyik legjobb_. és ez azt jelenti, hogy nagyon kevés jobb album jelent meg 2000 óta. talán nem is jelent meg jobb, csak maximum legalább ennyire jó.

"Mi alapján a legjobb?" - objektív tények alapján a legjobb. az, hogy mi a jó zene, teljesen objektív és nem függ össze a zenei ízléssel. ezt persze a legtöbben képtelenek megérteni.

"Miért ne lenne az?" - ezt akár én is kérdezhetném, látom azért hajlassz az egyetértésre ;)

"És ha én azt mondom, hogy nem a legjobb? Akkor mivan?" - akkor azt mondod, hogy nem a legjobb, és ennyi van. ismételten hangsúlyozom, hogy én sem azt írtam, hogy a legjobb, szóval ha csak azt mondod, hogy nem a legjobb, rendben. ha azt is mondod, mondjuk, hogy szar, az is rendben, csak akkor nyilvánvalóvá válik, hogy nem értesz ehhez az egészhez.

én viszont kurvára értek hozzá, el se hiszed mennyire, úgyhogy ha én azt mondom, hogy az egyik legjobb, akkor jobb ha elhiszed nekem, hogy az, bazze :D

gyere máskor is, de nyugodtan írhatsz a jól bevált, klasszikus neveden :D

kukacka 2007.06.30. 23:53:35

Küldtem emilt, de ez a genya blog.hu hibaüzenetet dobott vissza, így fogalmam sincs elment-e. Úgyhogy most ide írom, ha már nem kell, moderáld ki.

Szóval:
1. benne kell lennie a skins mappában az ikonnak.
2. favicon.ico névre kell hallgatnia.
3. lehet, hogy rossz a kép, mert nem elég csak .ico kiterjesztést adni egy képnek. Sajnos vannak olyan progik, melyek engedik az ico kiterjesztést, de nem igazán .ico formátumú a kép. (Ez egy spec állatfajta, de ez hosszú.) Próbáld meg a belinkelt ikongenerátorokkal! Én a harmadikkal csináltam és jó lett, bár látszólag se nem töltötte fel, se nem jelenítette meg a "terméket", de működött: letöltöttem és ott volt a favicon.ico file a célmappában.
A képnek, amit feltöltesz, gif, png vagy jgp kiterjesztése lehet, ico nem! Én gifet használtam. Az online progi automatikusan favicon.ico-t csinál belőle, akármi volt a neve. Ha kész van, felajánlja a download icon gombot és kész. Olyan helyre töltsd, ahol nincs másik favicon.ico nevű file!
Ezután próbáld újra feltölteni a blogod skins-jébe, de előbb töröld ki az előzőt, ami nem működött.
Ennyit tudtam.

Sok szerencsét!

mista · http://langologitarok.blog.hu 2007.07.01. 13:37:16

köszi szépen, meg fogom próbálni.

amúgy, ha már szóba került: ha bárki üzenetet szeretne küldeni, és a blog.hu-n keresztül nem megy (az egyes posztok címe alatt lévő szerzőnévre - mista - kattintva lehet), akkor írjon a molot.navrud_kukac_gmail.com címre.
süti beállítások módosítása