molot navrud - mistablog 2.0

Elmondom, mi van.
Zene, film, média, politika.
Ilyesminden.

Legutóbbi kommentek

Régi blog

Nyelvőrök bújtak meg a Potter-rajongók között

2007.07.26. 03:10 mista

Vita indult a KönyvesBlogon a nagyon sok spoilert tartalmazó és a spoilermentes Harry Potter-cikkek nyelvezete miatt. Pár fanről ugyanis kiderült, hogy mellékállásban nyelvőr, és komoly megrázkódtatásként éli meg, hogy a könyvet bemutató, véleményező blogger olyanokat mert leírni, hogy fílingje, real arcok, tón meg hasonlók. Me ettő pusztú az becses anyanyelvünk, sej!

A vitába beszálltam én is, mert éppen akkor pont arra jártam, meg mert amúgy is szeretek vitatkozni, na, bevallom őszintén. (Robit ez nem hatalmazza fel Jarre-témában semmire!) A Harry Potter utolsó részéhez érdemben hozzászólni meg úgysem tudtam volna.

Ha valakit érdekel, itt olvasható a vita. Itt, meg itt, meg itt pedig néhány az én hozzászólásaim közül. Ez itten meg ugyanaz a téma egy másik blogon, ennek hatására.

Jöhetnek a kommentek, ha van vélemény.

Szólj hozzá!

Címkék: hülye nyelv bekomment

A bejegyzés trackback címe:

https://mista.blog.hu/api/trackback/id/tr17125533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása