molot navrud - mistablog 2.0

Elmondom, mi van.
Zene, film, média, politika.
Ilyesminden.

Legutóbbi kommentek

Régi blog

Átköltöztem

2007.03.17. 11:26 mista

Hírtelen felindulásból átjöttem ide a Freeblogról. Gondoltam legyen mistablog 2.0. És ha már lesz, akkor rögtön molot navrud, ami amúgy egy korábbi mix-sorozatom címe is. Egyébként nem szűnt meg az sem, csak gondoltam kiterjesztem a hatáskörét ennek a kétségkívül magas minőséget jelentő brandnek.

Az ötletet tett követte, úgyhogy az elmúlt napokban alapoztam, építettem, fúrtam, faragtam, csavaroztam, kalapáltam, és így mostantól itt tolom tovább, durván. Lesz szó zenéről, filmekről, médiáról, politikáról, meg ami még eszembe jut, és amiről véleményem van. Viszont személyes napló, magánügyek kiteregetése nem lesz.

Jelenleg bárki kommentelhet és ez remélem így is maradhat, ám az idióta, nem a témához kapcsolódó, személyeskedő hozzászólásokat, a megalapozatlan, céltalan fikázást moderálni fogom könyörtelenül, az emiatt reklamálókat meg pláne. De bízok benne, hogy erre nem lesz szükség.

A korábbi freeblogos blog, mint mistablog 1.0 megmarad archívumként, ott további posztok nem lesznek.

Na, toljuk!

Szólj hozzá!

Címkék: mistablog

A bejegyzés trackback címe:

https://mista.blog.hu/api/trackback/id/tr347507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása