molot navrud - mistablog 2.0

Elmondom, mi van.
Zene, film, média, politika.
Ilyesminden.

Legutóbbi kommentek

Régi blog

Az egyik legzseniálisabb zene, amit ember valaha alkotott

2008.02.11. 13:00 mista

Először arra gondoltam, hogy egyetlen szó nélkül rakom ki ezt a videót, de egyszerűen képtelen vagyok rá. Még akkor is, ha nincsenek szavak erre a zenére.

Az At Les nem csupán a géniusz Carl Craig egész életművének csúcspontja, hanem egész egyszerűen AZ EGYIK LEGZSENIÁLISABB ZENE, AMIT EMBER VALAHA ALKOTOTT. Képtelen vagyok megmagyarázni, miért gondolom ezt így, de hosszú évek óta így gondolom.

Ha először hallod, azt fogod gondolni a meghallgatása után, hogy ebben nincs semmi különös. De hallgasd meg újra, majd újra. Leírhatatlan az atmoszféra, amit teremt. Ha nem először hallod, de szerinted túlzok, akkor két lehetőség van: lehet, hogy igazad van, és tényleg túlzok, ám lehetséges, hogy nincs igazad, csak egyszerűen kibaszott veled a sors és képtelen vagy igazán érezni ezt a zenét. Fogalmam sincs, hogy melyik tükrözi a valóságot, de nem is érdekel. Egy a lényeg: hallgasd!

14 komment

Címkék: zene videó

A bejegyzés trackback címe:

https://mista.blog.hu/api/trackback/id/tr19334450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Susy 2008.02.12. 18:33:52

Bocs, de szeretném meghallgatni a zenédet, de nem megy. Mi lehet a baj?

mista · http://langologitarok.blog.hu 2008.02.12. 23:10:20

nem tudom. nálam semmi probléma.

amúgy nem az én zeném :) ha az enyém lenne, asszem még magammal sem tegeződnék.

mista · http://langologitarok.blog.hu 2008.02.12. 23:14:37

viszont ha már itt tartunk, most jut eszembe, hogy a posztban is említhettem volna, hogy a méltán világhírű, eddig összesen 19 részből álló mixsorozatom legelső, korszakalkotó darabja is ezzel a zenével kezdődik :) gondolom mondanom sem kell, nem véletlenül.

jasszgeri 2008.02.13. 18:33:24

lassan ki kell dobni a mozillát. mert nálam sem jön már be a video.
más.. at les (paris live)?

mista · http://langologitarok.blog.hu 2008.02.13. 23:00:24

nálam a videóval és a ffx-szal még mindig semmi probléma.

érdekes, a paris live-ot még mindig nem hallottam, többek között azért, mert rajta van az at les és egyszerűen nem akartam az esélyét sem megadni annak, hogy esetleg ne tetsszen. faszság, tudom, nem is szokásom az ilyesmi, jelen esetben azonban ez is jól mutatja, hogy mit gondolok erről a zenéről.

Rocko- 2008.02.23. 12:15:06

ffx 1.5 (lehet a többi alatt se) nem indítja a videókat, köszönhetőe a blog.hu sablonnak.
megoldás: - megnézni másik böngészőben (IE)
- frissíteni a böngészőt
- nyaggatni a szerkesztőt, h váltson sablont
- magázni a szerkesztőt. :D

mista · http://langologitarok.blog.hu 2008.02.23. 20:04:05

ffx 1.5 alatt soha nem indultak el a videók ebben a sablonban (meg ennek a sablonnak az átköltéseiben), ám csak azok, amik a youtube-ról vannak. (ha jól rémlik egyszer ez már volt téma itt.)

amúgy, aki még mindig ffx 1.5öt használ az vessen magára, ne engem basztasson.

mista · http://langologitarok.blog.hu 2008.03.02. 21:57:48

nem, csak mostanában rohadtul nincs időm. annyira, hogy több - az elmúlt 2-3 hétben aktuális - poszt megvan, csak ki kellene rakni őket rendesen. majd meglesz valamikor, remélem nemsokára és akkor visszadátumozva (a megírásuk idejére) olvashatod őket, bízom benne nagy örömmel :)

Tomoo 2008.03.08. 17:19:47

Rá kellene már ébredned, hogy nem értesz a blogoláshoz (sem)! Add föl! Hagyd abba a blogolást!

mista · http://langologitarok.blog.hu 2008.03.09. 19:17:25

ezt elhamarkodtad és még poénnak is szar volt :D

Bluejay 2008.03.10. 02:40:47

Tomoo, ezt tényleg elhamarkodtad...

Mista, ez tényleg jó zene...

Tomoo 2008.03.10. 10:40:24

Jól van na :D
Amikor mondtad, hogy ráhagyod a blogolást, én egyből beírtam ezt, hogy úgy tűnjön, mintha.. ééérted.
Tehát a szar poént te sütötted el.

mista · http://langologitarok.blog.hu 2008.03.16. 20:14:31

értem, értettem én ezt már akkor is amikor az előző kommentedet olvastam. viszont én semmiféle poént nem sütöttem el, csak ugrattalak :D vagy úgy is mondhatjuk fillentettem :D
süti beállítások módosítása