molot navrud - mistablog 2.0

Elmondom, mi van.
Zene, film, média, politika.
Ilyesminden.

Legutóbbi kommentek

Régi blog

Fenyőnél még a háttér is jobb (A nap kérdése extra)

2008.02.20. 19:30 mista

Pár napja fogtam magam és megnéztem a 9 és 1/2 randit. Tudtam persze előre, hogy nem kéne, de hát általában nem egyedül megy az ember moziba, így előfordul az ilyesmi néha. Ilyenkor van az, hogy bizakodok, talán mégsem lesz annyira szar, talán mégsem fogom annyira sajnálni utólag a rá kiadott pénzt, ilyesmi. Persze tudtam, hogy Sas Tamás ült a rendezői székben és ez garancia a nézhetetlenre, de hát onnantól kezdve, hogy megvolt a jegy, mi mást tehettem volna?

Aztán a közepe után szinte már csak azon gondolkoztam, hogy ezt tényleg nagyon nem kellett volna. De akkor már mindegy volt, úgyhogy ennek ellenére végignéztem. Azt gondolom, mindent elmond, hogy Sas előző filmje, az S.O.S. szerelem! ehhez képest egy filmtörténeti remekmű, egy La dolce vita, az azt rendező Sas Tamás pedig egy Federico Fellini a 9 és 1/2 randit összehegesztő Sashoz képest.

Valuska írt az Indexre a filmről, a részleteket, meg hogy pontosan miért egy rakás szar itt lehet elolvasni (ja, és amúgy én is egy Stefanovics "Lelkes Emese" Angéla-jeleneten nevettem egyedül, csak én a végén) úgyhogy ezen kívül én csak azt az egyetlen kérdést tenném fel, ami úgy hangzik, hogy: a filmet készítő stábnak a forgatás alatt egyetlen egyszer sem tűnt fel, hogy a legutolsó mellékszereplő is fényévekkel jobban alakít a filmben (és ez ennél a filmnél különösen durva), mint a főszereplő Fenyő Iván?

Legközelebb érdemes lenne megpróbálni ezt a magyar romantikus vígjáték című feladatot egy normális forgatókönyvíróval, egy jobb rendezővel és egy középiskolai színjátszószakkör önjelölt szépfiújánál némileg több tehetséggel bíró főszereplővel végrehajtani, abból talán kisülne valami nézhető.

Szólj hozzá!

Címkék: kritika film napkérdése

A bejegyzés trackback címe:

https://mista.blog.hu/api/trackback/id/tr1364030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása