molot navrud - mistablog 2.0

Elmondom, mi van.
Zene, film, média, politika.
Ilyesminden.

Legutóbbi kommentek

Régi blog

A nap kérdése - Hi, teacher!

2008.04.28. 22:25 mista

Azt mondja meg nekem valaki, hogy ki volt az a szerencsétlen idióta, aki kitalálta - valamint mikor és kinek/minek a hatására terjedt el -, hogy az óvodákban és az általános iskolákban a gyerekek úgy köszönjenek a tanároknak és egyéb felnőtteknek, hogy jóóóóóóóó naaaaaaaaaa pooot kííííííííííí váááááááááá noooooooook! Feltehetően neki tulajdonítható a többi ilyen is, mint például a köööööööö szöööööööööööön jüüüüüük szééééééééé peeeen, és a víííííííí szooooont láááááááá tááááááás raaaaaaaa.

Akárhova megyünk az országban, mindenhol így tolják a gyerekek, ami nem csak azért probléma, mert rohadtul idegesítő, hanem mert azt gondolom, hogy komolyan károsítja őket szellemileg. Kipróbáltam, háromszor-négyszer egymás után elmondtam ezeket hangosan, és bizony határozottan éreztem közben az agysejtjeim pusztulását. Ezek után belegondolni is borzalmas, hogy annak idején naponta legalább egy tucatszor kellett ezt végigcsinálnom.

Szóval, tényleg írja meg valaki, kinek köszönhető ez a borzalmas szokás, mert fel kéne jelenteni, be kéne perelni, de minimum le kéne ültetni a legközelebbi általános iskola 3/C osztálya elé, akik úgy jó harminc-negyven órán keresztül nyomnák ezeket bele a képébe. Megafonos támogatással, természetesen.

5 komment

Címkék: hülye gyerekek nyelv iskola napkérdése

A bejegyzés trackback címe:

https://mista.blog.hu/api/trackback/id/tr11446188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boni · http://theoneandonly.freeblog.hu 2008.05.02. 00:50:37

aszittem ez a kommunizmussal elmult... de ugylaccik mindkettoben tevedtem :)

demokratikus · http://www.demokratikus.hu 2008.05.02. 10:48:21

mi legyen helyette? küldjenek a tanárnak smst?

mista · http://langologitarok.blog.hu 2008.05.02. 12:18:27

ne, csak köszönjenek rendesen. mint egy ember.

lepisma_saccharina · http://lulu.com/spotlight/nordlicht 2008.05.02. 13:33:53

LOL!
Én az ilyen össznépi bégetésekből mindig igyekeztem tüntetően kivonni magam. Lett is belőle botrány, mikor az ország egyik vezető konzervatív középiskolájába kerültem.
De valakinek muszáj ellenállnia. Vagy valami.

Rocko- 2008.05.05. 21:41:14

kb. ugyanolyan, mint amikor a babának gügyögsz. tök értelmetlen, és felesleges.
süti beállítások módosítása