molot navrud - mistablog 2.0

Elmondom, mi van.
Zene, film, média, politika.
Ilyesminden.

Legutóbbi kommentek

Régi blog

De szeretnék én is, hej ...

2007.10.25. 17:15 mista

Soha életemben nem gondoltam, hogy a Kispál és a Borz egy különösen jó zenekar lenne. Nem rossz, de hogy miért pont belőlük lett az elmúlt évtizedek több generációt is átölelő kultzenekara - egy olyan banda, ami például haverkodási alapot jelent egyes gimnáziumokban a fiatalabb tanárok és a végzős tanulóik között, és akiket ma már csak azért nem hív az összes egyetemi klub minden hónapban fellépni, mert nem fér el a közönségük egyikben sem -, az számomra rejtély. Egyetlen albumuktól sem vágtam igazán hanyatt magam, nem egyszer jártam koncertjükön, van egy csomó haverom, aki masszív rajongó, de én mégsem éreztem soha, hogy húú, meg haa. És semmi hasonlót sem.

Ettől függetlenül természetesen vannak olyan számaik, amiket kedvelek. Nagyon. Jóval kevesebb viszont, mint amennyit a magyar alternatív könnyűzene klasszikusai közé tuszkoltak rajongók, kritikusok meg fene tudja még kicsoda az elmúlt két évtizedben. Ezek közül az egyik legnagyobb kedvencem az alábbi szám, úgyhogy mivel éppen mostanában ünnepli a zenekar huszadik születésnapját, nekem meg pont a napokban jutott eszembe ez a nóta, amit azóta folyamatosan dúdolok, ezért most próbáljuk meg együtt! Tudom, hogy menni fog.

3 komment

Címkék: zene videó

A bejegyzés trackback címe:

https://mista.blog.hu/api/trackback/id/tr29207939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomoo 2007.10.26. 09:18:29

Remélem nem rám gondoltál mint masszív rajongó. Egyébként ezt a tanáros dolgot én is megtapasztaltam, bár én abból a szemszögből, hogy azt a Quimby-t, amelyik Mo. egyik legjobb zenekara, a Kispál utánzatának vélte. Ebből kerekedett aztán a vita, aminek a vége az lett, hogy kiderült, hogy a tanár tök foggalmatlan, és nem is hallott soha egy Quimby-számot sem, csak látott már valakit, akinek volt egy Quimby kazettája..

mista · http://langologitarok.blog.hu 2007.10.26. 12:31:05

nem, nem rád gondoltam. te csak maximum szeretnél a haverom lenni :D

na, például ha a quimby töltené be azt a pozíciót a magyar (alternatív) könnyűzenében, amit a kispál, azt abszolút érteném, és nem csak a saját szubjektív ízlésemből kiindulva. de persze azért leginkább abból :) igaz, a quimby ahhoz azért jóval fiatalabb, mint a kispál.

zsupy 2007.10.30. 13:05:41

ez az egyik kedvencem! Jucusnak épp tegnap hallottam az új zenekarával készített zenéit! áhh, hietetlen. a nő, a hang, a zenei egyszerűség meg dallamosság. hmmm
jaa, én a de szeretnék után kezdtem el több számot meghallgatni, t ajánlom őket figyelmedbe:
csiga
hang és fény
a homlokom hozzás nyomom
csillag vagy fecske
és a legújabb, amin fenntmaradt a szemöldököm.. ez a tegyetek el befőttet c. daluk! :)
(bocs, ha nem érdekelt senkit!)
süti beállítások módosítása