molot navrud - mistablog 2.0

Elmondom, mi van.
Zene, film, média, politika.
Ilyesminden.

Legutóbbi kommentek

Régi blog

Örök csajozás, örök körforgás

2008.02.01. 14:30 mista

Lesz ma este az Egyetleneim a Dunán. Gondoltam szólok, mert érdemes megnézni. Itt megírtam korábban, hogy szerintem milyen, kommentben meg megírhatja bárki - miután megnézte, vagy ha már látta -, hogy szerinte milyen. Nem mellesleg lesz ma a sokszoros díjnyertes Tavasz, Nyár, Ősz, Tél... és Tavasz is, érdemes megnézni azt is, jót fog tenni az Egyetleneimben megfáradt szemnek. Pont utána kezdődik, szóval minden adott.

A tovább után pedig a trailerek, még egy kis kedvcsinálónak.



3 komment · 1 trackback

Címkék: film tévé videó

A bejegyzés trackback címe:

https://mista.blog.hu/api/trackback/id/tr100320965

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: berita bola indonesia 2018.01.24. 10:52:00

Mobil függetlenítés - Mobil Függetlenítés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocko- 2008.02.02. 18:05:13

én az elsőt láttam moziban ám!

mista · http://langologitarok.blog.hu 2008.02.02. 20:13:33

ja, mert mondtam neked, hogy érdemes megnézni :)

Rocko- 2008.02.03. 19:32:14

nem-nem, előtte néztem. :P
süti beállítások módosítása