molot navrud - mistablog 2.0

Elmondom, mi van.
Zene, film, média, politika.
Ilyesminden.

Legutóbbi kommentek

Régi blog

Ebből se láttam soha egy kockát se - Fábry és a South Park

2008.05.17. 10:10 mista

Ha már South Park volt az előző, akkor folytatom még egy kicsit. A minap Fábrynál szinkronhangok vendégeskedtek, így került az adásba Bozsó Péter, Csőre Gábor és Dolmány Attila is, akikkel a nemzet showmanje a következő beszélgetést bírta elkövetni.



Igen, valószínűleg most legtöbben ugyanarra gondolunk. Az még hagyján, hogy Fábry már a felkonfnál rosszul mondja a karakterek neveit, de aztán az is pillanatok alatt kiderül, hogy halvány fingja sincs (ja nem, az van, mint később megtudjuk) a South Parkról úgy általában. Gyakorlatilag azt sem igazán tudja kikkel ül szemben, ennek köszönhetően pedig olyan szánalmas poénkodásba torkollik részéről az a nem egész öt perc, amit a három színészre szán a produkció, hogy az, minden bizonnyal, igen előkelő helyet foglal majd el Fábry-életmű legcikibb, legszánalmasabb pillanatait összegző gyűjteményben (feltéve, ha ezt valaki egyszer elkészíti, színes, szagos, díszdobozos, duplalemezes kiadásban, ofkorsz).

Persze a probléma nem azzal van, hogy Fábry nem vágja a South Parkot, vágják azt helyette például az általa (egyébként nagyon helyesen) propagált Godot Dumaszínház nála jóval fiatalabb humoristái, akiknek célközönsége is jobban képben van ebben, mint Fábryé, viszont ha már a producer meg a stáb berak a műsorába három fiatal magyar színészt, akik a kor egyik legkultikusabb rajzfilmsorozatának szintén nem kevésbé kultikus szinkronjáért felelősek, akkor felvétel előtt legalább egy nyamvadt - huszonkét perces! - részt illett volna megnézni a sorozatból. Ha másért nem, hát legalább azért, hogy Sándorunknak a stáblista egyébként rettenetesen erőltetett eljátszásakor ne a már ezer éve megunt, hónaljszagú figuráját bedobva kelljen küzdenie a műsorrészből még hátralevő másodpercekkel. Ez még akkor is joggal elvárható, ha futószalagon készül a show és már hosszú-hosszú évekkel ezelőtt kifulladt, házigazdájával együtt.

109 komment

Címkék: média kritika tévé videó hülye southpark

A bejegyzés trackback címe:

https://mista.blog.hu/api/trackback/id/tr39473590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BDK · http://ungparty.net/ 2008.05.17. 10:44:51

Abszolúte igazad van. Mondjuk én sem ismerem ezt a rajzfilmet (öreg vagyok hozzá?), csak a fiamtól szoktam róla hallani. Nem is kötelező ismerni - csak ha az ember nem ismeri, akkor ne válalkozzon arra, hogy beszélgetést vezessen a témában. Ez szerintem nemcsak szakmai vétség, hanem egyszerűen tahóság.

CrL 2008.05.17. 14:10:00

kurva ciki. legalább annyi hogy megnézett volna egy részt és akkor azt mondja h nem tetszett de hogy fingja nincs egy országos showmantől primkóság. főleg, hogy lehet még tetszene is neki. a magyar hangok viszont jófejek voltak.

Pistike 2008.05.17. 14:10:25

Fábry ennyit tud. A meghívott vendégei csak dísznek vannak, sosem hagyja őket szerepelni.

Jacques Fosch 2008.05.17. 14:12:17

Nekem nincs bajom Fábry-val, de most hihetetlenül tahó volt. Elhívta Csőre Gáborékat kb. 5 percre, abból 4 és felet ő baromkodott. Nagyon idegesítő volt.

tigerland 2008.05.17. 14:12:38

bezzeg a jo oreg Flinstonest vagta a Sanyi ba. Siman visszamondta a Fredi-Beni stablistat...
Jo lett volna ez az interju, de elcsesztek rendesen.

Parasite 2008.05.17. 14:13:48

Gáz, dehát már évek óta az, csak az emberek még mindig nézik ugye.

wmitty · http://utanamsracok.blogspot.com 2008.05.17. 14:14:20

a beharangozó után sajnáltam hogy lemaradtam erről a műsorról
most így már inkább örülök

Gera 2008.05.17. 14:16:31

Így van. Én kedvelem Fábryt, de a Showderben csak nagy ritkán nézem meg a beszélgetős részt, mert egyből felbassza az agyam, hogy mennyire szarik a vendégeire. Van pár országos tiszteletnek örvendő ember, akikkel ezt nem meri megengedni magának, de egyébként ez általános nála.

Gera 2008.05.17. 14:19:17

Bakker én túl ideggyenge vagyok ehhez a videóhoz, már az elején úgy felidegesített, ahogy szinte büszke rá, hogy fingja nincs, miről beszél, hogy nem bírtam tovább nézni :)

Johnny Web 2008.05.17. 14:20:50

Hihetetlenül szánalmas volt ez a produkció.
Ennél lejjebb már tényleg nem lehet süllyedni.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.05.17. 14:23:34

Hát nem a mai kor gyermeke a Sándor.

pupi 2008.05.17. 14:25:05

Mi ez az új keletű South Park mánia, a south park olyan 5éve volt menő, akkor készült a magyar változat is az EastPark

Mindfield 2008.05.17. 14:25:22

Na, egy South Park hozzászólás, amit nem angolul kell írnom.

Ott lett elcseszve az egész, hogy Fábry még azt sem hagyta, hogy elmagyarázzák, hogy végül is ki ez a Kenny, hanem bevágta a "csönd legyen hülyegyerek, én úgyis jobban tudok mindent" figurát és el kezdett poénkodni. Az a döbbenet a három srác arcán mindent elárult....

Nádasi Balázs 2008.05.17. 14:27:08

Fábry agya szerintem kb. 5 éve állhatott le, de az is lehet, hogy szed valamit gondolkodás ellen.

Istenem, nulla alázat van benne, minden vendégét csak szobadísznek használja... vagy még annak se. Nagyon gáz az az alak. (Szeritnem.)

AP (törölt) 2008.05.17. 14:27:53

Marhák vagytok..
Naná, hogy tudja, mi az a SP. Azért hívta meg őket.
El kellett magyarázni a hülye nézőnek, hogy ez most miért poén.
Ezt pedig ebben a formában lehetett megtenni.

Iron 2008.05.17. 14:28:08

tigerland 2008.05.17. 14:12:38:
"bezzeg a jo oreg Flinstonest vagta a Sanyi ba. Siman visszamondta a Fredi-Beni stablistat..."

nyugi, azt is elbaszta, összekeverte a Foxi Maxival. Váradi Hédi, Gombos Kati (Szuhay Balááázs, Várhelyi Endre stb) annak a végén volt. Ők volt Inci és Finci a két kisegér. :)

Márk 2008.05.17. 14:29:12

miert kellene h legyen halvany fingja is ? kurvasok embernek nincs, megis elnek...

xido 2008.05.17. 14:31:52

ez az egész NAGY Szinkron-show egy jól hype-olt rakás szar volt...ebből akkorát lehetett volna csinálni..és annyira nem volt semmi "tisztelet" a szakma iránt...sajnálattal néztem a feléig...

mista · http://langologitarok.blog.hu 2008.05.17. 14:36:36

pupi: ja, a south park a leglegjártabb lemez, már kurvára nem menő. olyan mint a cyborg bill-bábú. negyvenötös bakelit. lejárt, mint ahogy azt se mondja már senki legalább nyolc hete, hogy "haii!". most a csimpokomon a menő. neked nem szólt senki?

Csumpitáz Alfréd 2008.05.17. 14:37:32

Azért mert ő egy olyan műsort vezet, ahol per pillanat ezzel a témával akar minél nagyobb nézettséget elérni, ehhez vendégeket hív és végül (nem mellékesen) hatalmas zsét visz haza a végén.

Ha a közönsége 1000szer jobban ismer egy témát, akkor az ciki...

Ennyi erővel egy főzőműsort is csinálhatna, ahol az ötödik percben már belevizelne a fazékba, mert az a vicces.

Gera 2008.05.17. 14:38:22

Márk - Ahogy már páran leírták, természetesen nem kötelező bármit tudni a South Parkról. Kivéve ha mondjuk éppen arról beszélsz. Olyankor célszerű :)

Csumpitáz Alfréd 2008.05.17. 14:39:21

Ja, az előbb Márknak válaszoltam...

bergeroth 2008.05.17. 14:40:47

Fábry egy bunkó, majdnem minden adásban valakit vagy kritizál vagy sértőeket mond róla. Egy született tahó, csak csúcsik lefelé folyamatosan, igazán leérhetne már a lejtő aljára.

CrL 2008.05.17. 14:41:07

Azt azért megnézném, hogy mondjuk a South Park rendezői megkérdeznék Fábryt élőben egyszer:

"ne haragudjon, de maga meg ki a fasz?"

Samott 2008.05.17. 14:41:46

Szanalmas amit muvelt, de nem csak a South Parkos sracokkal, hanem a lanyokkal a Jobaratokbol is... ott is buszken hirdette, hogy egy kockat se latott belole... cseszd meg Sanyi, tenyleg csak 2x20 percett kellett volna kibirnod, hogy legalabb egy kicsit kepben legyel azokbol, akiket vendegnek hivsz... egy kicsit se szegyelled magad?

gabest1 2008.05.17. 14:41:54

"Ugyan, kit csaptunk be? Magunkat? Mi tudjuk, miről van szó. A kutatókat? Azok örülnek, hogy plecsni van a mellükön. A széles tömegeket? Azok úgyse esznek se narancsot, se citromot, de boldogok, hogy velünk ünnepelhetnek. Az imperialistákat? Ühüm, azoknak alaposan túljártunk az eszén. Nem szeretnék most a helyükben lenni!"

x 2008.05.17. 14:57:46

Ebben az a gáz, hogy azok a nézők akik ismerik a southparkot szánalmasnak találják a dolgot, akik meg nem, azok nem értik mi a f@szról beszél. Ezzel sikerült elérnie, hogy semelyik csoport nem tudott szórakozni a műsoron.
Tanulhatna sváby példájából, hogy 2-3 perc felkeszülés nem elég egy olyan témához, amihez nem ért.

jano82 2008.05.17. 15:11:28

Szégyen volt az egész. Ugyanebben a műsorban Fábrynak sikerült még eleresztenie egy Mengelica poént, ami H.Ágnes hivatali időszakában is csak a kurucon volt szalonképes, ott is csak erős felindulásból. Emberek egymásra néztek értetlenül, hogy ez most mi volt.
Az pedig nem kifejezés hogy szarik a vendégeire. Az elején Láng Józsefet még engedte beszélni, szegény Kautzky Armand összesen 3 mondatot mondhatott, a többi időt dísztárgyként töltötte. A 2 "Bond"-ra együtt alig jutott 5 perc. A South Parkosokra és a Jóbarátok-csajokra ugyanennyi (a Jóbarátokból se nézett meg egyet se).. Ezt hypeolták napokig előtte? Ez a "Nagy Szinkron Show"? Elmegy Fábry a stábjával együtt a tocsogós picsába. Ezekre a szinkronosokra egész órás műsort lehetett volna építeni.

Az is vérciki hogy még poénkodik is a tahóságával, hogy a 3 kultuszsorozatból kettőt nem is ismer. Nem kötelező ismerni de akkor vagy előtte készüljön fel belőlük pár epizóddal és a Wikipedia cikkek olvasásával, vagy ne csináljon ilyen témákat.

a kis Butters 2008.05.17. 15:15:24

Egy évvel ezelőttig köbö csak egy pár részt láttam a South Parkból és egy túllihegett, ostoba, komolytalan-hülyegyerekeknek szánt szarságnak tartottam. Aztán valahogy rászoktam és megszerettem...
Fábryt mindig is szerettem, de amit legutóbb alkotott az ledegradálta a szememben egy ostoba, vén majommá, akinek a műsorát kicsit túllihegik. Azért néha rá is ráférne egy kiadós pofáncsapás, hogy ne gondolja már magáról, hogy ő szarta az egyenlítőt. Az életéből egy órát kellett volna rászánni a két sorozat egy-egy részére. Tapló seggagy.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.05.17. 15:18:42

Huhh, komoly, irgalmatlan balfasz...
Régóta nem nézem, de mindig is jódumáju arcnak tartottam. Na, ez most csúnyán mellément, Sanyi. Köpködj inkább képeket, az úgy jön belőled őszintén...

paganus 2008.05.17. 15:19:10

Az a gáz, hogy ez a jogos kritika sem fog eljutni hozzá, mert Fábryk egy igazi urbanizált amish, talán még büszke is arra, hogy nem szokott internetezni. Be kéne küldeni a szerkesztőségükbe az egész posztot, hozzászólásokkal együtt!

R 2008.05.17. 15:24:44

Srácok, tudta miről van szó. Szerintetek nem kap műsor előtt segédletet?
Egyrészt ezzel fejezte ki ,hogy mind2 sorozat igénytelen szar, másrészt elérte, hogy róla beszéljetek.
Ébresztő!!!!!

booBoo 2008.05.17. 15:31:11

Kicsinálták Kennyt!

Póniló 2008.05.17. 15:32:13

Szemetek!

choochoo 2008.05.17. 15:35:55

Ne haragudjatok de Magyarország első, utánozhatatlan és persze legnagyobb showmanéhez képest (ami ugye a sanyi és nem a győző) mi egy szaros szappanopera?!Miért is foglalkozzon ő ilyenekkel, azt csak az agyatlan parasztok nézik, el van ő foglalva azzal hogy szétkólázza az agyát mint szép hazánk sok önelégült celebje.Sorozatok?Ugyan haggyadmáá.
Az hogy a South Park Emmy díjas, meg hogy a primitív szarós-fingós humoron kívül elég kemény társadalomkrita is van benne , ami a showderből ugyebár hiányzik (de a sanyi kakis-pisis-baszós viccei azok persze minden adásban tarolnak) az tökmindegy.

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2008.05.17. 15:42:58

Ez csak afféle kivagyi proccolás volt,. Azt akarta sugallni, hogy ő annyira csak a magas kultúrával foglalkozik, hogy ilyen egyszerű, paraszti műsorokat nem is ismer.
Egyébként valószínűleg ismeri valamennyire mind a két sorozatot, csak rájátszott egy nagyot.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2008.05.17. 15:46:05

Ez nagyon gáz. Viszont szerintem a közönségnek se volt fogalma az egészről... Sőt a tévénézők 90%-ának se...

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2008.05.17. 15:47:33

Nem akarok politizálni, de a jobbosok (Fábry is az ügye, meg a rajongói nagy része) sosem fogják megismeni az SP-t, mert az SP-ben _mindenkit_ kritizálnak, és jobbosok felé nem divat az önkritika semmilyen formája.

g.puska 2008.05.17. 15:53:01

Fábry -kicsit szánalmas, / már az egy névre jutó "y" -ok számában is lemaradt Bódy Szylvy-től/, -még mindig a pisi, kaki, büfi szinten van, mint a bölcsisek. Persze, ha ez kell a nekünk, kárpát-medencei
IQ bajnokoknak, hát nála megkaphatjuk kétheti adagunkat. Persze Sanyi bá tudja biztos, hogy szövegértésben, hál' istennek a jó kis oktatási rendszerünknek, európai szinten, a zombi kategóriába csúsztunk, igy azért max. a fingós, vonalkódos gatyás, és az apám igen fingós volt, poénokat nyomja, a legtöbbet 3 adásonként, mert a memóriánk, csak az aranyhalaknét előzi meg /3mp/3 kívánság/.Szakítottuk, szagoljuk, ha már egyszer feljuttattuk a csúcsra!

a kis Butters 2008.05.17. 15:53:24

Kurvára jobbos vagyok. Kurvára megismertem a SP-t, kurva sok kurvára jobbos SP rajongót ismerek. Endike, ezt benézted.
Ami meg mengelicát illeti, Fábrytól meg a kurucinfótól függetlenül rászolgált a nevére...( ja és az én értelmezésemben a jobbos nem = orbánt királlyá választani akaró fityiszesek tömege )
Nem akarok politizálni, de a balosok ( főként azok, akik azt hiszik, hogy SP-t csak balosok néznek ), faszán objektívnek, meg önkritikusnak hiszik magukat. Aztán valahogy mindig úgy járnak, mint a saját farkát kergető kutya...

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2008.05.17. 15:57:50

Igen, igazad van, én az Orbánt királlyá koronázni akaró jobbosokra gondoltam. A még jobbosabbak meg a szélsőjobbosok ebből a szempontból normálisabbak. Bár önkritikát náluk se látok, de legalább a South Parkot szeretik. :-D

zahor103 2008.05.17. 15:58:26

1) Fábryn nem kell csodálkozni, mert sose hagyja szóhoz jutni a beszélgetőpartnereit. Aki erre 2008-ban jön rá, az nem igazán up to date... (ahogy erről postolni sem az)
2) attól hogy valaki nem ismeri a South Parkot, még nem lesz semmi. Belenéztem már 1-2 részbe, és szánalmasan szarnak találom (szvsz). És így hogy nem ismerem is boldog ember vagyok.. :)

summa summarum: miről is beszélünk itt???

R 2008.05.17. 15:58:59

Elképzelem ,ahogy az mszp-s kisnyugdíjas SP-t ,meg Jóbarátokat néz:):):)

mista · http://langologitarok.blog.hu 2008.05.17. 16:00:53

jelen esetben teljesen értelmetlen előhozni a balosok és jobbosok témáját, a műsor sem fábry politikai nézetei miatt volt szar és azt sem hiszem, hogy egy jobboldali szavazónak ne tetszhetne a south park. ez ilyen formában totális marhaság.

mista · http://langologitarok.blog.hu 2008.05.17. 16:04:07

zahor103: próbálj meg elvonatkoztatni a south parktól és úgy talán megérted. javaslom közelítsd meg a vendéggel szembeni alázat felől a dolgot, és most itt nem arra gondolok, hogy ki hány másodpercet beszélt. mint ahogy a posztban sem erről van szó.

a kis Butters 2008.05.17. 16:04:24

Endike, szerinted csak ez a három jobbosfajta létezik? Ezenkívül csak a hős reformer Gyurcsány politikájával egyetértő értelmes, okos, intelligens, művelt néptömegek léteznek?
Végülis lehet, előbb utóbb kiderül. Bár szerintem tévedsz. A baloldal mikor gyakorolt önkritikát? Amikor elzavarták a liberó mengelicát? Az a nemsemmi önkritika...
Nade tényleg ne politikázzunk. Fábry egy fos.

CrL 2008.05.17. 16:08:46

zahor:persze ő műsora, azt csinál amit akar benne, joga van nem ismerni régóta futó világhírű sorozatokat, foghatja a korára stb, sőt utálhatja is SP-t vagy Jóbarátokat, vagy bárkit.

De ha vendégnek hívja meg a sorozathoz kapcsolódó személyeket jelen esetben a magyar szinkronszínészeket, minimum hogy belenéz valamelyikbe 2percre vagy megkérdi a stábját-producert miazkiaz.

AP (törölt) 2008.05.17. 16:10:29

Nem szánalmasan szar a South Park, épp ellenkezőleg, csak az van, hogy kell hozzá egyfajta beállítottság, ami kifejezetten a liberálisok sajátja. :)
Ezért ugatják sokan itthon. Nem értik.
Ugyanúgy nem értik, mint anno Kovács Pistikét a plakáton.

rikkeszli 2008.05.17. 16:15:43

:)

/szigorúan/ magánkonklúzió:

a hozzászólók majdnem 100%ánál kiderült, hogy default
1. nézi, sőt kultsorozatnak ítéli a SPt,
2. nézi a Fábrysót és utálja Fábryt,
3. válogatott trágárságokat tud leírni ... :D

ez aztán színvonalas, korekt komentelés, grat :D

/* ja én szeretem, kultsorozatnak tartom és/de ritkán nézem a SPt, szeretem Fábryt és - lehet, hogy épp ezért- ritkán nézem a Fábrysót */

a kis Butters 2008.05.17. 16:16:00

IDÉZET :
„I hate conservatives, but I really fucking hate liberals”* – hangzott Matt Stone egyik, később legendássá vált beszólása e tárgykörben. Trey Parker egy másik alkalommal azt fejtegette, hogy meglehetősen fárasztóak azok a folyamatos beskatulyázási kísérletek, amelyek mindent a politikai polarizáció logikájára fordítanak le. Mint mondta, attól, mert nem értenek egyet Michael Moor-ral, még nem feltétlenül szélsőjobboldali hiper-keresztények, és nem akarnak Irakba menni harcolni, hiába vannak sokan, akik ezt csakis így képesek elképzelni. Parker szerint ők tulajdonképpen megpróbálnak a jelenleg épp hiányzó „közép” pozícióba helyezkedni: épp olyan keveset adnak Michael Moor szavára, mint George Bush-éra, épp annyira ellenszenvesnek találják a jobb- mint a baloldalt. (Az interjú eredeti angol szövegét lásd a www.wikipedia.org-on a „South Park Republican” címszó alatt.)

www.kistango.hu/essze/02_pal_g.html

angolból gyengébbek kedvéért : "Utálom a konzikat, a liberókat viszont kibaszottul utálom."

Leszoktam 2008.05.17. 16:17:03

Én már évekkel ezelőtt leszoktam Fábry műsorainak nézéséről. Miért is? Azért, mert ha valaki behív a műsorába néhány sztárt, majd elbeszélget velük, az szerintem kutyagumit sem ér. Fábry gondolom azóta sem fejlődött ebben a műfajban semmit sem. Azon csodálkozom, hogy ezt a szart, amit művel, még mindig el tudja adni olyanoknak, akik képesek végignézni ezt a színvonaltalan bohóckodást.

Jobbulást mindenkinek!

Green21 · http://www.fullstart.hu/szabodezikepek.htm 2008.05.17. 16:25:28

Az egészben az a szánalmas, hogy bereklámozzák, a NAGY szinkronsót, aztán a meghívott vendégekre egy egész mondatot sajnálnak, és beléjük folytyák azt az egy értelmes szót is amit maguktól mondanának.. Olyan volt az egész mint valami gagyi szépségverseny. Jöjjön a 8 as versenyző, köszönjük nyolcas versenyző..

morgopantlika 2008.05.17. 16:26:12

Az EGÉSZ Fábry show-val az volt a gond, mint ennél, azaz: Fábry önmagát helyezte előtérbe, és a vendégeit szinte szóhoz sem engedte jutni. Erőltetett, kényszeres poénokkal próbált operálni, de ez a műsor volt az egyik legszínvonaltalabb, bakker, én feszengtem, annyira égő volt. El kéne már Fábrynak gondolkodnia azon, hogy addig vonul vissza, amíg megteheti, és Kovács Kristóf oriducernejk, hogy egy ilyen műsorral csak árt magának, nem beszélve a nézőköl.

feck 2008.05.17. 16:29:35

csá gyíkok! én leléptem!

mista · http://langologitarok.blog.hu 2008.05.17. 16:32:12

morgopantlika: azért hidd el, kovács kristóf és fábry is igen jól keresnek ezzel a műsorral. (amit egyébként én nem sajnálok tőlük, de ha már kaszálnak, akkor tegyék oda magukat. fábry egy időben erre határozottan képes volt.)

tamáskaresz 2008.05.17. 16:36:08

Szerintem ez a kívülálló- tudatlan póz ez tényleg csak póz; kizártnak tartom, hogy Fábry ne ismerné a SP-ot. Remélem legalábbis, hogy csak a só része ez a naívkodó, rácsodálkozó karakter...

feck 2008.05.17. 16:41:37

hát nem úgy tűnt, Fábry valszeg tényleg nem vágja az SP-t, van ilyen...
de a magyar hangok jó arcok voltak, próbálták menteni a szitut
- nem jött össze

Vaszics · http://ingyenajandek.freeblog.hu 2008.05.17. 16:43:09

Az átlag jobbos azért nem szereti a SP-ot, mert túl beszűkült és konzervatív, hogy értékelni tudja az efféle humort. Gondoljatok csak a vérző Szűz Mária szobor és a pápa esetére... Azon a poénon a jobbos/keresztény nézők nem kacagtak valami hangosan... bár Cartmen figurája azért néha szimpi lehet nekik is, :)

a kis Butters 2008.05.17. 16:43:51

Jó, de ha csak póz, ne a behívott három szerencsétlen szinkronszínészen teljesedjen ki a pozőrség, mert -ahogy már valaki fentebb feszegette-, az ember pofájáról sül le a bőr, és szégyelli magát Fáber helyett. Az a három meghívott vendég alkotott valamit, dolgozott valamiért. A taplóság ne legyen már a show része.

workoholic · http://www.non-workoholic.blog.hu 2008.05.17. 16:48:55

Sajnos én is belefutottam, amibe már nagyon rég nem, hogy a beharangozó miatt néztem meg a műsort. Sajnálom, hogy nem hagyták szerepelni ezeket a színészeket, szívesen néztem volna velük egy beszélgetést, de ez megint Fábry magánműsora volt, ami miatt régóta nem nézem. Sajnálom.,

ma király voltam átmentem regpolból 2008.05.17. 16:50:22

Bár kb 1 részt láttam a SP-ból,sztem szar volt,de izlések és pofonok , pedig barátaim oda voltak érte.Azért a showmüsormba ha meghívok valakit legalább utána nézek , hogy mit csinál ki Ő.
ha meg nem érdekel az egész nem hívom meg.

2008.05.17. 16:51:22

Jó, hogy nem csak én láttam így. Éppen puffogtam egy jó sort rajta, amikor néztem. Szerintem sem lehet Sanyi bácsit a stand up utáni részekben elviselni. Rettenetesen kínos, hogy ennyire felkészületelen volt. Minden egyébből felkészítik rendesen, vagy legalább el tudja olvasni a súgót, de most bebizonyította, hogy nagy ívben sz*rik ő a saját megélhetését biztosító műsorra.
Mindemellett igaz, hogy Sanyi bácsi a fényvisszaverő a sóderben, de lehet, hogy Kristófnak sem ártott volna felkészíteni a jóembert. Csak van má' ott valaki, aki be tud kapcsolni az öregnek egy DVD játszót.
Persze, az is lehet, hogy kikérte magának, mert akkora sztár már ő...
Sanyi bácsi, tessen ápdételni a "vincseszterkatedrált" !

acetofive 2008.05.17. 17:02:22

ez a gyoker valoszinuleg tenyleg nem ismeri az SP-t, de az latszott hogy felpercenkent pislog bele a forgatokonyvbe, hogy mik azok az elore megbeszelt kerdesek amiket fel kell tenni. szoval az egesz szarbol ami ebbol a musorbol lett az jon le, hogy a rendezok es a negerek csinaltak egy vicces musort, amit fabryk ur elkurt, nem kicsit hanem nagyon. fabryk mar csak a multbol es a fideszes baratokhoz valo husegbol el.

Rayen 2008.05.17. 17:09:36

Nem hagytatok már semmi érdemit, amit hozzá lehetne tenni. Az elmúlt kb. öt évben egy percet se láttam Fábry műsorából, ezek után is megtartom ezt a jószokásomat.

kacsa! 2008.05.17. 17:12:35

Adjuk oda Fábryt a románoknak a lovainkért!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2008.05.17. 17:29:11

sanyinak igaza van, az ide írogató mszps nyugdíjas bácsikáknak meg nincs

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2008.05.17. 17:34:26

Az nekem kicsit fura volt, hogy gyorsan "ledarálta" a vendégeket alig volt valami beszélgetés. Inkább hívtak meg volna 1 v 2 embert és több időt beszélgettek volna. (nemcsak a szinkron-ról)

Rémlik, mintha korábban is lett volna ehhez hasonló "meghívok sok vendéget és váltok velük egy két szót" műsorrész a Fábry-showban

bergeroth 2008.05.17. 17:37:50

A tahóságánál már csak az a nagy pofája nagyobb, ennyi meg egy bambi.

TomekKowal 2008.05.17. 18:19:15

Jót mosolyogtam,amikor ott bénázott Cartman nevével. Eszembe jutott az a SP rész,amikor Ericet a polgármester felhívta a színpadra és Kaufmannak hívta,erre Cartman:" Cartman, baszki."
Vártam hogy CsőreGábor is majd beszól neki hogy :Kartmen baszki.

ekeke 2008.05.17. 18:28:09

Azlrt jól észrevehető, hogy Fábry állitólagos "tahósága" csak ürügy egyeseknek, hogy nemszeretem poltikai irányultsága miatt elverjék itt rajta a port..:)

Amúgy a South Park liberális sznoboknak való, azoknak meg amúgyis minek a szinkron, kérdem én? Azok tanuljanak meg angolul, a kevéske vérszegény " poén" szinkronizálva még élvezhetetlenebb, az igazán már Tóta wé közpénzrajzfilmjének szintje.

SpockCooper · http://spockcooper.blog.hu 2008.05.17. 18:38:26

Én sem nézem már évek óta. Néha megpróbálom hallgatni, de csalódottan kikapcsolom. Túljátssza, hogy nem látja elolvasni a súgót pedig próbafelvétel is van azt hiszem. Szerintem félt, hogy az ,,értelmiségi" barátainak nem tetszene, hogy ismeri ezeket a sorozatokat. Ezzel persze mélyen megalázta a szinkronosokat akik, gondolom nagyon örültek, hogy meghívást kaptak és nem ezt várták.
Ezzel nekem nem ártott, de mi van azokkal akiknek nincs szélessávú nete vagy kábeltévéje? Azok is jobban járnak egy könyvvel vagy újsággal este. Jáksó Laci munkamorálja is hasonlóan problémás, persze nála nem olyan mély a lejtő, hogy elérje Fábryt.

mista · http://langologitarok.blog.hu 2008.05.17. 18:40:02

szerintem a south park fényévekkel jobb magyar szinkronnal, mint angolul. még akkor is, ha valóban jópár poén akad, ami csak angolul vicces.

egyébként ekeke, számodra is csak jó ürügy az itteniek fábry-fikázása, hogy egy kicsit beszólhass a liberálisoknak, nemde? :)

ja, és tényleg felejtsétek már el ezt a jobb-bal, meg konzervatív-liberális megközelítést a south parkot illetően, totális baromság.

morpho 2008.05.17. 19:01:15

ekeke
Nagyon egyszerű agysejtmentes barátom.
Hogy jönnnek ide a liberális sznobok?Hogy jön ide Fábry politikai irányultsága?Hogy jönnek ide Tóta W. rajzfilmjei és ki a faszt érdekel az,hogy neked mi a véleményed a south parkról?

Az se érdekel senkit,hogy te egy végtelenűl korlátolt,szövegértésben zéró,ostoba fasz vagy,aki még a saját szarát is pártideológiai vitára invitálja és csak utána húzza le a vécén.Az ilyen elmebeteg kommentelők basszák szét a postok alatti értelmes kommunikációt.Na ez mind nem érdekel senkit.

Prophet 2008.05.17. 19:19:26

Hajaja, hát Sanyi egy entelektüel, értelmiségi. Polgári körökben mozog, nem ereszkedik egy szint alá. Max a segge, hisz az alacsonyabban van a fejénél (biztos?), az pedig a része az ő összetákolt valójának. Ezért lehet róla beszélni, talán ez nem is számít tabunak, amíg megtesz bizonyos dolgokat. Nem kritizálom az értékrendet, amit állítólag képvisel (valójában a primitív szintet üti már meg), maga az ember kezd gusztustalanná válni..

AP (törölt) 2008.05.17. 19:26:15

Hiába utálják a készítők az álszent libsiket, még mindig közelebb állnak hozzájuk, mint a többiekhez.
Ahhoz kell liberálisnak lenni, hogy ne kapjunk szívinfarktust a pápát képenmenstruáló Szűzmáriától, meg a többitől. A liberális nem hisz a dogmákban, egyben se. Ahogy a készítők se nagyon..

AP (törölt) 2008.05.17. 19:28:25

Szinkron-nem szinkron?
Az első négy évad a HBO-s szinkronnal jó magyarul, a többi csak angolul fogyasztható.

Kreta 2008.05.17. 19:32:44

Az egész szinkronosdi szar, szánalmas volt. Armand azon túl hogy bemutatkozott mint Bond nem is szólt semmit. A szinkron próbálkozások viccnek voltak szánva? Ez is kezd olyan lenni mint a Mirigy, simán végignézem arcizom mozdulás nélkül.
Dr.House szemétkedésein többet röhögök az biztos.

a kis Butters 2008.05.17. 19:43:52

...ahogy a készítők se nagyon hisznek az olyan liberális dogmákban sem, mint, hogy szabadságot a buziknak, ezért ezt Mr. Garrison szituációiban a nézők tudomására is hozzák...

jürgen baromartz 2008.05.17. 19:51:58

én személy szerint kurvára leszarom, hogy fábry most éppen melyik ultraliberális széncinegepárt szimpatizánsa, vagy szélsőbalos kommnista, vagy neonáci. ki nem szarja le?

itt arról van szó, hogy vagy tényleg nem ismeri, vagy úgy tesz, mintha nem ismerné, de ez lényegtelen: az egész úgy sült el, hogy "magyarország námbör van sómene" nem látott egy árva másodpercet sem korunk egyébként legélesebb és leghitelesebb társadalomkritikát adó rajzfilmsorozatából. és ez, ahelyett hogy "szimpatikus" lenne, valójában rohadtul ciki - nekem ez jött le, és lefogadom hogy az emberek 90%-a (már csak az itteni kommentek alapján is) így gondolja. és egy ilyen bunkó fasz inkább ne akarjon ultraértelmiségi színekben tündökölni, mert nem áll jól neki. és mindenki tudja, hogy nem az.

őszintén reménykedem hogy ezt le is adják, mert minősíti ezt az embert amit ebben művelt. tényleg úgy van, ahogy fentebb írták: 5 percből végigbeszélt négy és felet, a maradék a vendégé. másfelől szerintem állati nagy bunkóság, hogy olyanokat hív meg, akikről halvány fingja sincs hogy kicsoda. de ezt is írták már biztos.

AP (törölt) 2008.05.17. 20:00:59

Ez a buzis dolog, ez igaz.
De izé, akkor is közelebb áll a libsi gondolkodáshoz a SP, mint bármelyik másikhoz. :)

Lófő (törölt) 2008.05.17. 20:05:26

Izé...én nem ismerem a jóban-rosszban-t és a barátok között-et sem.
Ez gáz?

a kis Butters 2008.05.17. 20:05:45

Jóhát AP asszem nem fogjuk meggyőzni egymást :D
Még egy példa: Én hívő katolikus vagyok, de még életemben nem röhögtem úgy, mint amikor a gizmó katolikusok voltak az egyik részben, és a Vatikánban egy óriáspókhoz fohászkodtak.... :D
Attól, hogy valaki nem liberális, még nem lesz ultraortodox jobber vallási fanatikus...

jk 2008.05.17. 20:12:02

Lehet, hogy én vagyok naív, de honnan tudjuk, hogy igazából mennyit beszélgetett ezekkel az emberekkel?
Azt már régóta észrevettem, hogy a vágót ki kéne vágni, mert idegesítőek a vágásai. Vágjátok? :)

morpho 2008.05.17. 20:16:23

A Vágót ki is vágták.(egyébként kb 20 percet beszéltek)

jk 2008.05.17. 20:18:19

Milyen elkufircolt beszélgetések lehetnek ezek, ha ezt tudják kivágni belőle :(

morpho 2008.05.17. 20:25:47

Nem volt ez ennyire szar.Mind a három színész megszólalt és kicsit alázták is a Sanyát,hogy fingja sincs a dologról.Ez lett belőle.(Szerintem egyébként legszívesebben kihagyták volna a műsorból az egészet,de ezt valamiért nem lehetett megcsinálni.Musz anyag volt ez,ezért maradt benn)

Nemtipikusmagyar 2008.05.17. 20:27:48

Ahogy olvasom a kommenteket, a hozzaszolok nagy resze nem fogja fel, hogy mirol is szol a South Park....Aki behozza a politikat, beskatulyazast{jobbos-balos, tokmindegy) egy ilyen post utan, azt csak sajnalni tudom....A tipikus magyar mentalis(velunk vagy, vagy ellenunk) itt is megmutatkozik, azert tart az orszag ott, ahol....

MikeT 2008.05.17. 20:32:23

Azért az is érdekes, mikor a Bozsó Péter a bejövetelnél bemutatkozik. Ilyet nem igazán látni egy "show"-ban nem?

akarki99 2008.05.17. 20:41:27

4:24-ig bírtam nézni, aztán már nekem volt annyira kellemetlen, hogy kikapcsoltam. És utálom a jobbosokat, a balosokat, a liberálisokat, a szélsőségeket, és főleg fábryt.

choochoo 2008.05.17. 20:49:07

Nadenade.Attól hogy "liberális" valaki attól még lehet egy korlátolt barom.Szerintem.Csak nem az egyház dogmáit tekinti szent és sérthetetlennek, hanem valamelyik hülye liberális párt vagy politikaelméleti könyv definícióját.És az hogy hova xelsz nem árul el rólad semmit!A SouthPark meg szerintem azért jó mert azt sugallja,hogy a sok baromállat között legalább te használd az agyad, és ne lihegj túl egy csomó jelentéktelen marhaságot.Aztán ezt valaki vagy így látja vagy nem.
A showder meg ugyanaz mint a hetihetes.Egy rég kifulladt műsor amit azért nem vesznek le a képernyőről mert mindenki megszokta.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.17. 20:58:06

szánalmasan gyenge. felkészületlen seggfej. pedig régen bírtam, de ilyen félkészületlenül méltatlanság kamera elé állni. bunkó tudatlan faszkalap ez a Fábry.

r4hu 2008.05.17. 21:01:06

ne nézzetek fábrit basszátok meg, southpark önmagáért beszél, ez a fasz meg önmagát minősíti, én már tíz éve nem nézem...

AP (törölt) 2008.05.17. 21:16:53

Mivan? Milyen magyar mentalitás? Épp azt magyarázom, hogy ahhoz hogy ez bejöjjön, nem szabad sehova se tartozni.

mista · http://langologitarok.blog.hu 2008.05.17. 21:25:32

na, segítek rajtatok, mert látom nagyon szenvedtek.

elmondom mi kell a south park élvezetéhez. nem liberális attitűd, meg szabadszelleműség és sehovase tartozás, középen állás, elfogulatlanság. semmi ilyesmi.

a south park élvezetéhez elsősorban egyetlen dolog kell:

humorérzék.

dr. Wilbur Swain 2008.05.17. 21:26:29

ez tényleg kurvagyenge Fábry volt :|

Indiana 2008.05.17. 21:26:50

Gyerekek, ácsi

nemtipikusmagyar 2008.05.17. 21:26:56

AP!Ebben igazad van!Beleestem en is abba a hibaba, hogy en is altalanositottam, ugyhogy elnezest kerek!Az utolso mondatomat tekintsetek semmisnek!

Indiana 2008.05.17. 21:29:47

Azért az érem kétoldalú. A vendégek is készülhettek volna Fábryból. Sejthették, hogy ez lesz, hisz mindig ez van. Gondolom azért megérte nekik ez a 2-3 perc "szereplés". Ez persze nem mentesíti sem Fábryt sem a műsort.

józan' 2008.05.17. 21:30:09

Nagy divat lett mostanában Fábryt (is) fikázni.

Gecc 2008.05.17. 21:45:41

józan' 2008.05.17. 21:30:09

Bizonyara mert okot ad ra...
A musora tenyleg egyre gyerebb, es raadasul asziszi, hogy a poenjait mindenki elutasitas nelkul azonnal levagja es veszi. Ez a ficko egy egoista fasz.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2008.05.17. 21:46:18

igen, mert ő vállalja, hogy jobboldali és nem nyalja az mszp seggét, ahogy az index példamutatóan csinálja
ezért van ez (is)

egyébként szerintem a legjobb fábry show:
fábry a napkeltében
de a többi is jó, most nincs jobb humoros műsor annál, amit ő csinál

Gecc 2008.05.17. 21:47:45

Fingós Csiccsolínó 2008.05.17. 19:51:58
"őszintén reménykedem hogy ezt le is adják,..."

Most volt csutortokon... es minositette is az "embert".

johevi 2008.05.17. 21:58:51

Szánalmas volt. A SouthParkon kívül a Jóbarátokról sem volt halvány fogalma se Fábrynak. Mi a túróért nem veszi a fáradságot, hogy megnézzem 1-1 25 perces részt belőle??? Sajnos a műsorának nagyrésze ( az elején, amikor 20 percig felvezet ) 80%-ban gyurcsánybasztatásból áll, ami egyrészt unalmas, másrészt nem vicces.

AP (törölt) 2008.05.17. 21:59:00

Tényleg, humorérzék! Ámen.

morpho 2008.05.17. 22:01:01

wmiki
Te elmebeteg fasz.Elolvastad a postot?
Hol van benne ,hogy a Fábry milyen oldali?Hogy jön ide az Mszp segge?Hogy kerül ide az index?
Ha nem tetszik az index,akkor nem kell olvasni te barom,hanem hahotázz jó nagyokat a kurvajó Fábry kurvajó poénjain.
Remélem egyszer téged is behív vendégnek,aztán úgy jársz,mint ez a három szétalázott,átbaszott,szerencsétlen színészgyerek.

Petya 2008.05.20. 13:22:20

valaki mondta feljebb, hogy a vágót kéne kivágni. igen, ez lenne a megoldás. de akkor sem engedhető meg sem a főszereplőtől - Fábrytól - sem a producertől (és az egész stábtól), hogy összességében ilyen fércmunkát adjon ki a kezei közül.

egy ismerősöm volt nemrég' a show élő felvételén: lehet, hogy most nem mondok újat, de vagy' 3 órás az egész műsor, vágással lesz belőle kb 90 perc, amiben persze már a reklámok is benne vannak. tehát nem 3-5 percet beszélt a vendégekkel, hanem jóval többet, csak az került le adásba, ami... (elgondolkodtató viszont, hogy milyenek lehetnek a kivágott részek, ha a tévés verzióba tényleg az "esszencia" kerül.)
ahogy az évek folyamán egyre jobban elharapódzott a "bulvárodás" a tévékben, úgy indult mélyrepülésnek a showder színvonala. (számos - arra érdemesebb - vendége volt már Fábrynak, akikből a tévés változatban nem sikerült élvezhető műsortartalmat összedobni...)

az pedig alighanem beszédes tény, hogy - szintén a showdert megjárt ismerősöm szerint - a "zavarkeltés" és a dizájn center után a közönség döntő része kimegy a szünetben, mert a többi nem feltétlen érdekli őket.
így - mondanom sem kell - egyértelmű, hogy az elején felvett . közönségsnitteket és -morajt vágják be folyamatosan a tévés változatban...

s még valami: pont a legutóbbi adásban volt valami nézői "tiltakozás" az elején, a biztonságiak keményen kivezették a srácot, mielőtt "aktivizálhatta" volna magát. persze lehet, hogy ez is egy beépített "show-elem" volt csak, egy alattomos kis manipuláció.
süti beállítások módosítása