molot navrud - mistablog 2.0

Elmondom, mi van.
Zene, film, média, politika.
Ilyesminden.

Legutóbbi kommentek

Régi blog

We got the funk. Pony the funk.

2007.07.10. 17:55 mista

A múltkor pár mondat erejéig volt szó az International Ponyról, amiről azt bátorkodtam írni, hogy debütáló albumuk az ezredforduló óta kiadott egyik legjobb lemez. Nos, ezt még mindig tartom, ám úgy sejtem sokan e sorok olvasói közül minden invitálásom ellenére sem hallgatták meg az említett albumot az Elektroliton. Ezt a rettenetes hibát most kiküszöbölheti, aki akarja: előkerestem néhány klipet, így nem kell kezdési időpontokhoz alkalmazkodni, de mégis közelebbről meg lehet ismerni a banda pár zenéjét, ráadásul itt kép is van, nem csak hang.

Nem kell megköszönni, kommentelni viszont muszáj, különben mostantól kezdve csak Balázs Palit fogok linkelni. A videók a tovább gomb után.

Az első a Leaving Home, nem pontosan az a verzió, ami a 2002-es albumon van, és amivel az egyik molot navrud mixem is kezdődik, de majdnem.



A következő a My Mouth, ez egy az egyben megegyezik az albumon lévővel.



Több klip az első lemezről nincs (vagy csak én nem találtam és még soha nem is láttam), pedig még szerintem lett volna legalább 2 szám, amihez igazán készülhetett volna.

Sebaj, készült ellenben a tavaly megjelent második album Gothic Girl című számához, amit én már az elmúlt egy évben szénné hallgattam, bízom benne más is így van ezzel, na de aki mégsem, az majd most.



Bónuszként pedig a Solid Gold című track szintén a második lemezről: ehhez nincs videó, vagy ha ez lenne az, akkor nem erőltették meg magukat túlzottan a srácok.

4 komment

Címkék: zene videó

A bejegyzés trackback címe:

https://mista.blog.hu/api/trackback/id/tr37115467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mista · http://langologitarok.blog.hu 2007.07.10. 18:23:27

hát, ebben nem tudok segíteni. (vagy csinálj egy olyat neki te, mint ez a solid gold :D)
süti beállítások módosítása