molot navrud - mistablog 2.0

Elmondom, mi van.
Zene, film, média, politika.
Ilyesminden.

Legutóbbi kommentek

Régi blog

Törökország-Magyarország 3-0

2007.09.12. 21:45 mista

Nem nagyon volt még itt eddig sportról, meg fociról szó, de most lesz. Igaz, elég röviden, a CPg szellemében:

Stuart Dougal, kurva anyád!

5 komment

Címkék: sport hülye

A bejegyzés trackback címe:

https://mista.blog.hu/api/trackback/id/tr93164052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bazsi 2007.09.12. 23:08:52

Csatlakoznék az előttem szólóhoz.... :)

Rocko- 2007.09.12. 23:32:32

hát elnézést, nekem ez nem sport. F1 se (már), de kényszerből néztem, és iszonyat unalmas. plaikkal meg még rosszabb, komolyan azon gondolkoztam, h fel kéne venni az üvöltözését, aztén kép nélkül visszajátsszan ia zanzásított verziót.
amúgy a bestof részek a 2. kör után rögtön baleset, de 4 kört megy a safety car, meg füvön átvágás. de a besztbesztbeszt, az kubica tankolása, ahol az általános 7-8 mp-es tankolásból lett 16-18, mert a szerelő bénázátt, legalábbés a végén biztosan. sztem mire a pilóta kiért a boxutcából, addigra neki már réegsrég nem votl állása.

mista · http://langologitarok.blog.hu 2007.09.13. 12:56:27

rocko, ezt bebaszva írtad? :D

egy, tele van elgépelésekkel. kettő, ez az egész hogy a faszba jön ide?

mista · http://langologitarok.blog.hu 2007.09.13. 13:06:25

ja, amúgy:

"azon gondolkoztam, h fel kéne venni az üvöltözését, aztén kép nélkül visszajátsszan ia zanzásított verziót."

a boros meg a bochkor ezen kattogott éveken keresztül, még amikor a danubiuson volt műsoruk. úgy jó 8-10 éve. még külön szám is szültetett ezzel az ötlettel. szóval eléggé beelőztek.

Rocko- 2007.09.15. 10:10:27

akkor majd beszerzem. nem bebaszva voltam, hanem alva. :D
és nem jön ez így ide sehogy, focsihoz nem értek, gondoltam leírom a legközelebbi sportélményemet. de ezek után várhatod, h kommenteljek neked. :P
süti beállítások módosítása