molot navrud - mistablog 2.0

Elmondom, mi van.
Zene, film, média, politika.
Ilyesminden.

Legutóbbi kommentek

Régi blog

Óvjon bennünket tőlük minden, ami csak óvhat!

2008.05.17. 17:50 mista

Pár napja Worluk a KDNP-ről értekezett és mivel a cikkben megfogalmazottakkal olyan mélységesen egyetértek, hogy ihaj, ezért az oldalsó doboz mellett itt is szeretném lehetőleg minél többek figyelmébe ajánlani.

Eddig egyébként valahogy nem is tudatosult bennem, hogy miután jön majd a Fidesz (mert jönni fog, ez már biztosra vehető) ezek a szerencsétlen nyomorultak is a kormánykerék közelébe kerülhetnek, ami azért eléggé ijesztő. Pedig egyébként jöjjön csak a Fidesz, már igen régóta kíváncsi vagyok, mit fognak előadni kormányzás címszó alatt. Őszintén bízom benne, hogy többet, mint ellenzékként, mert - bár ez a kormány teljesítménye mellett szinte eltörpül - abban a szerepben nálam csúfosan megbuktak, megbuknak sorozatosan. Ehhez viszont legelsősorban az kell, hogy ne kövessék el azt az ember és nemzet elleni bűnt, amiről W is beszél - még egyszer! - erősen ajánlott cikkében.

Szóval óvjon bennünket minden, ami csak óvhat, attól, hogy Semjén Zsoltnak és bandájának valaha közvetlen beleszólása legyen az ország irányításába!

1 komment

Címkék: politika cikkajánló

A bejegyzés trackback címe:

https://mista.blog.hu/api/trackback/id/tr31474268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jasszgeri 2008.05.18. 23:44:00

már ott is megírtam, első 2 bekezdés után azt hittem, h ez a post (mmint tótáé) a szadeszről szól. hát nem. aztánmeg lettem mívelve, h az szdsz-ről már megírták anno ezt. kérdem én, hol? én soha nem találkoztam még ehhez hasonlóval, pedig kókáék, magyar bálinték több kárt okoztak, mint az eddig csak szóban fenyegető kdnp. és több kárt is fognak. mutass nekem egy hasonló értekezést, mista!
süti beállítások módosítása