molot navrud - mistablog 2.0

Elmondom, mi van.
Zene, film, média, politika.
Ilyesminden.

Legutóbbi kommentek

Régi blog

Quart helyett Zeneblog az Indexen

2008.05.23. 14:30 mista

Volt már szó róla korábban itt, hogy nemrég az Index címlapról eltűnt a quart.hu-ra mutató link, ami aztán nem sokkal később mégis visszakerült a portálra. Pár napig tehát úgy tűnt, búcsút intettek egymásnak, aztán pár napig meg úgy, hogy az Index mégis visszafogadta a zenei lapot, és én ezt az egészet akkor nem igazán értettem.

Most (vagyis én most vettem észre) újabb fordulatot vett a történet, ami egyébként lehet, hogy az égvilágon senkit sem érdekel rajtam kívül.

Az Index jelenlegi címlapját nézve, a Quartra mutató link megint eltűnt (van helyette - nem tudom mióta, de én ezt is most vettem észre - például Honfoglaló), viszont a Kult rovatban meg van egy Zeneblog nevű ízé, amit, ha jól látom leginkább az a Puskár Krisztián ír, aki egyben Quart egyik szerkesztője is.

Elnézve a Zeneblogot, a Quartnál valamivel populárisabb, könnyebben emészthető vonal lett vele belőve, valamint az Index egyéb hasonló blogjainak stílusa, szóval inkább amolyan zenei hírblog, mintsem egy teljes értékű zenei lap, kritikákkal meg egyebekkel.

E kettő közül én maradok inkább a Quartnál, de azért kíváncsi vagyok, mit alakít a Zeneblog a közeljövőben.

1 komment

Címkék: média index zene

A bejegyzés trackback címe:

https://mista.blog.hu/api/trackback/id/tr92483985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

actionthenco · http://actionthenco.tumblr.com 2008.05.23. 18:24:29

Ez nekem is feltűnt amúgy. Sajnálom mindenesetre, de számomra az is meglepő, hogy a quart eddig az index kötelékében volt. Nem nagyon illett bele a Viva-társadalom izlésvilágába...... Csak nehogy a quart támogatottság nélkül kevésbé frissüljön!
süti beállítások módosítása