molot navrud - mistablog 2.0

Elmondom, mi van.
Zene, film, média, politika.
Ilyesminden.

Legutóbbi kommentek

Régi blog

Variációk egy témára (A téma: Bartók Eszter)

2008.06.05. 06:00 mista

A minap megint úgy alakult, hogy éjszaka hazafelé sétálva Petőfit hallgattam. Bartók Eszter szólt benne, ez a száma. Az egész kellemes nóta közben végig az járt a fejemben, hogy ennek a csajnak igazán írhatna valaki a jelenleginél sokkal faszább alapokat, mert egyébként a hangja és a stílus, ahogy tolja, nagyszerű. Mondjuk izmosabb, dögös rnb-, vagy kicsit karcos, koszos hiphop-, esetleg könnyed, nyárias dnb-grúvokat pakolhatna alá valaki, az fasza lenne - gondoltam. Utóbbin, mármint Bartók Eszter és a dnb-grúvok összeházasításán aztán egész sokáig elmerengtem, el is képzeltem, milyen lenne a legjobb megoldás, majd azzal zártam le a dolgot, hogy nem is értem, miért nem csinálta meg ezt eddig valaki. (Korrekten, mert kamu, fél perc alatt készült megoldásokat már korábban is hallottam.)

Alig egy nappal később szintén a Petőfit használtam háttérzenének, amikor hirtelen arra lettem figyelmes, hogy valami kellemes dnb szól, úgy tűnik magyar nyelvű énekkel, és nekem fogalmam sincs, ki lehet az előadó. Most kellene a sztorit itt még vagy öt mondaton keresztül húznom, megvárni mire minden kedves olvasó halántékán megjelennek az első izzadtságcseppek, de nem teszem. Bartók Eszter volt, megtudtam ezt egy pillanat alatt az mr2.hu-ról. Ott azonban csak annyi szerepelt, hogy a szám címe Barátság mélyből. Mivel nem emlékeztem rá, hogy az éjszaka folyamán hirtelen felindulásból készítettem volna egy remixet az általam addig nem is ismert számra, fájóan és egyben jólesően (miket nem tudok!) hasított belém a felismerés, hogy valakinek korábban mégiscsak eszébe jutott előző esti gondolatom. És megcsinálta. (Mert hát azt eleve feltételeztem, hogy nem alapból dnb-alapokra nyomja Bartók kisasszony, még akkor is, ha nem vagyok avatott szakértője munkásságának, és ha egyébként első kézből tőle tudom, hogy amúgy figyelemre méltó zenei ízléssel rendelkezik.) Én, amúgy, nem pont ilyennek képzeltem ezt a házasságot Eszter és a dnb között, de azért majdnem, és így is jó.

Rövid keresgélés után kiderült: ICR a tettes és ráadásul nem is ez az első ilyen húzása, rendszeresen készített ilyesmiket az elmúlt években Bartók Eszter és Caramel elhíresültebb nótáira. Az említett szám itt hallgatható meg (RealPlayer kell hozzá!), vagy ICR imént linkelt MySpace-oldalán, a korábbi bootlegek pedig innen érhetőek el.

Most már csak abban reménykedem, hogy valaki hamarosan egyéb - nemzetközi szinten is bátran vállalható, neki való - zenékkel is megajándékozza ezt a csajt, amikre aztán ráénekelhet jól azzal a varázslatos hangjával.

5 komment

Címkék: zene rádió nahát mr2petőfi

A bejegyzés trackback címe:

https://mista.blog.hu/api/trackback/id/tr38504500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boni · http://theoneandonly.freeblog.hu 2008.06.07. 15:01:37

ja jovan nemolvastam vegig a bejegyzest :) namindegy hehe szoval enis akkor kaptam fel ra a fejemet amikor hatterbe szolt

mista · http://langologitarok.blog.hu 2008.06.10. 17:24:33

ja, ez valóban nem volt teljesen világos. a korábbiakat úgy találtam, hogy icr bootleg, ezt pedig így is, meg úgy is. szándékosan ki is kerültem a szövegben, hogy remix, vagy bootleg. de akkor remix. kösz :)

mista · http://langologitarok.blog.hu 2008.06.10. 17:29:51

boni: pont a te blogod volt az egyik első hely, ahol találtam valami érdemleges információt a számról, amikor elkezdtem keresni. kicsi a web :)
süti beállítások módosítása